Suntem aici pentru dumneavoastră
Dacă aveți întrebări cu privire la produsele noastre, garanție si post-garantie sau piese de schimb, veți beneficia de asistență rapid și simplu. Deoarece sustenabilitatea este deosebit de importantă pentru noi, vom repara produsul defect – dacă este posibil.
Dupa expirarea perioadei de garantie, puteti beneficia oricand de servicii de reparatie post-garantie contra cost. Orice produs achizitionat de la noi beneficiaza de asistenta in vederea reparatiei in service-ul nostru, chiar daca a expirat perioada de garantie. Costurile serviciilor post-garantie includ: manopera, piesele schimbate si taxele de curierat/ transport/ deplasare.
Asistenta Tehnica la distanta
Asiguram asistenta tehnica la distanta, telefonic sau remote, de Luni pana Vineri in intervalul orar 9:00-16:00.
Consultantii nostri pot oferi indrumari atat la inceputul folosirii afisajelor LED, dar si pentru a rezolva problemele intampinate pe parcurs legate de programarea sau functionarea produselor noastre. Putem identifica rapid cauza problemelor software sau hardware, multumita cunostintelor vaste legate de echipamentele folosite de dumneavoastra.
Asistenta tehnica la distanta include de asemenea si interventii remote. In astfel de cazuri, va rugam folositi programul remote AnyDesk.
Serviciul de asistenta tehnica online este gratuit si asa va ramane. Uneori este posibil sa nu putem raspunde in timp real, insa va rugam sa lasati mesaj si veti primi cu siguranta un raspuns! Va multumim!
Asistenta Tehnica la sediul nostru
Asiguram asistenta tehnica la sediul nostru de Luni pana Vineri in intervalul orar 9:00-16:00.
Pentru a diminua din perioada standard de asteptare si daca dimensiunile afisajului LED va permit acest lucru, veti trimite produsul catre noi prin serviciile de curierat (costul transportului va fi suportat de compania noastra in perioada de garantie).
Asistenta Tehnica la locatia dumneavoastra
Atunci cand situatia tehnica nu poate fi remediata prin interventia la distanta si este necesara inlocuirea mai multor componente, vom programa deplasarea echipei tehnice la locatia dumneavoastra. Deplasarea se poate realiza in termen de 5-15 zile lucratoare de la momentul comunicarii si constatarii de catre departamentul tehnic a situatiei de incapacitate de remediere a situatiei la distanta.
Repararea altor afisaje LED (nu a celor fabricate de P10LED)
Ne pricepem foarte bine la ceea ce facem!
Daca afisajul LED achizitionat din alta parte nu mai functioneaza si nu doresti sa il inlocuiesti cu altul nou, te asteptam la sediul nostru pentru constatare si inlocuirea componentelor nefunctionale.